Spring naar content
Dé mentor voor persoonlijke groei en ontwikkeling
06 3015 0148
FacebookLinkedinInstagramEmail
Coach in Bloei
  • Home
  • Gratis
  • Aanbod
    • Agenda
    • Bloei Boost (1 op 1)
    • Training Bloei vanuit de Basis
  • Over Marieke
  • Contact
  • Voor in de praktijk...

    Kleurenmonster:
    • Kleurenmonster poppetjes
    • Kleurenmonster boek
    • Kleurenmonster spel
    • Kleurenmonster 'naar school' boek
     
    Boeken:
     
    1. Voor temperamentvolle hooggevoelige kinderen:
    • Draakje Vurig
    • Draakje Vurig op school
    • Draakje Vurig en de spiegel
    • Ferm
    • Ferm ‘Die waarin de haai het gedaan heeft’

    2. Voor hooggevoelige kinderen (verschillende thema’s):

    • Langmuts en het feest
    • Langmuts is een held
    • Langmuts op school
    • Langmuts en de Vakantie
    • Kleur van Emoties (Onze absolute favoriet als het gaat om emoties!)
    • Bonje in mijn Beestenbrein
    • Tijger Tijger is het waar (Wanneer de gedachtes in je hoofd waar lijken te zijn, terwijl dat niet klopt)
    • Laat maar los Koala (Als je het lastig vindt om nieuwe spannende situaties aan te gaan, je blijft liever bij het vertrouwde)
    • Help, ik voel zoveel
    • Ik prik
    • Het meisje dat nooit fouten maakte
     
    3. Voor ouders van hooggevoelige kinderen
    • Jolijn Hendriks: Puur Elkaar Grootbrengen
    • Janneke van Olphen: Mijn hooggevoelige kind met een sterke wil
    • Eva Bronsveld: Temperamentvolle kinderen
    • Elain Aron: Het hoogsensitieve kind
    • Susan Marletta Hart: Leven met hooggevoelige kinderen
    • Norma Prikadowski: Handboek voor overgevoelige kinderen
     
    4. Voor jezelf als hooggevoelig persoon
    • Jolijn Hendriks: Puur Hooggevoelig en Puur Lichter Leven
    • Liesbeth Kamerling e.a.: Overprikkeld
    • Elaine Aron: Hoogsensitieve personen
    • Susan Marletta Hart:  Leven met hooggevoeligheid
    • Saskia Klaaysen: Prikkels bijten niet
© 2020 Coach in Bloei | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Designed by Kim2organize
Scroll naar boven